I'm baaack .. or something

Så nu är jag tillbaka i "bloggandet" igen . Eller något ! Men grejen är den att jag inte orkar skriva om mitt liv hela tiden . Det är så tråkigt . För det händer inte så mycket i mitt liv . Eller jo det gör det , det händer ganska mycket . Men inget som jag vill dela med mig till resten av världen .

Kan iallafall säga att jag har massor problem och är i en "deppress-period" just nu . Jävligt jobbigt och jävligt störande !

Kanske skriver lite mer senare . Och det inlägget kommer inte bli roligt bara så ni vet . För då känner jag att jag måste få ut alla mina känslor ... och det är rätt så mycket som jag håller inne just nu . Bara så ni vet..

Kan oxå säga att det är första gången på LÄÄNGE som jag är hemma en fredag. Annars brukar jag festa varje fredag och lördag . Och nej jag dricker inte varje gång utan jag kan gå ut nykter med om jag vill :) Vilket händer ganska ofta faktiskt ! Iallafall ... det är jävligt tråkigt att bara sitta hemma och glo . Vill hitta på något men vet inte riktigt vad .. orkar inte kolla tv och orkar egentligen inte sitta vid datorn .. ORKAR INTE VA HEMMA ! Vill ut , träffa mina vänner ha kul och dansa ! -__-

Men jag hoppas att ni har en trevlig fredag iallafall ;)

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0