Fy faan för dethär !

Asså jag menar seriöst .. vad är kärlek för något egentligen ? Visst det är säkert helt jävla underbart när man väl hittar den rätta personen . Men vart finns han denhär rätta någonstans ? Jag har letat överallt och hittar honom inte . När jag väl har hittat nån kille har det bara blivit skit . Antingen är de idioter och inte hör av sig eller så är de bara idioter . Jag har verkligen inte hittat nån vettig kille överhuvudtaget . Förstår inte vart dom är ? Dom bra killarna är antingen upptagna eller för blyga . Eller så beter de sig som idioter för att de är rädda över att bli sårade igen .. eller sårade överhuvudtaget .
 
Men jag vill verkligen hitta Mr Right . Vart är han någonstans ?
 
Jag har varit kär i en kille ganska länge nu . Och jag är så svag för honom och skulle kunna göra nästan vad som helst för hans skull .. Men tyvärr vet jag inte riktigt hur han känner eller vad han är ute efter . Och det är jävligt störande ..! Jag vill bara att han ska förklara för mig vad han egentligen känner och vad han egentligen är ute efter . Är det så svårt att försöka för en gång skull att vara seriös och säga visa sina känslor för någon .
 
Visst , jag är rädd för att bli sårad . För har blivit sårad några gånger innan .. och dock av denhär killen med som jag fortfarande tycker om . Och om jag ska va ärlig vet jag heller inte riktigt vad jag vill med han . En stor del av mig vill verkligen ha honom men en annan del av mig säger GLÖM HONOM OCH GÅ VIDARE ! Och jag vet inte hur jag ska göra .

Men varje gång jag ser honom stannar allting upp . Hela jag blir helt till mig och kan inte sluta kolla i hans fina ögon . Och när han skriver till mig får jag ont i magen och bara känner mig glad .... Så jag vet inte hur jag ska göra riktigt ........
 
HATAR KÄRLEK ! Det är bara fucked up !
 
Vart är du någonstans ..?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sluta leta så kommer han dyka upp :)

Svar: Njaa .. kanske kanske inte
elliiliciouus.blogg.se

2012-10-18 @ 20:06:11
URL: http://sabiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0