Att kyssas eller inte kyssas ..

Asså ... dethär fattar jag heller inte . Hur kan man inte tycka om att kyssas ? Vad är det som är så fel med det ? Visst asså om det är en som är jättedålig på att kyssas som inte ens rör sin tunga eller som typ stoppar ner hela i halsen eller käkar upp hela ansiktet . Då förstår jag varför man hatar att kyssas . Men om det är med en som man verkligen tycker om ..? Då borde man jag älska att kyssas . Eller har jag fel ?
 
Själv älskar jag att kyssas , bara det är med rätt person och att den personen är grym på att kyssas . Älskar när hans läppar nuddar mina .. när han biter tag lite lätt om läppen .. det är romantik . Det är sånt jag vill ha , jag skulle aldrig kunna leva med en person som inte tyckte om att kyssas . Det skulle ALDRIG NÅGONSIN gå ! Aldrig !
 
Eller vad säger ni ?
Hatar ni att kyssas ?
Älskar ni att kyssas ?
Vad skulle ni göra om eran pojkvän/flickvän eller den personen som ni va på G med .. berättade att han inte tycker om att kyssas ..? Skulle ni stanna kvar eller skulle ni dumpa honom/henne för det ?
 
Hmmmm ....

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vem tycker inte om att kyssas ? :/

Svar: Kan inte säga här :P tyvärr ..! Men tror du vet vem om du är lite smart ;)
elliiliciouus.blogg.se

2012-10-23 @ 20:09:41
URL: http://sabiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0