Sleeeeep ... no way !

Försöker att sova .. men det går inte . Kan inte sluta tänka på massa saker !! Skitjobbigt faktiskt .. hatar när det blir så . Man vill bara sova och då tänker man bara: "Men somna nån gång då för in i helvete!". Och förresten .. tror det spökar i mitt rum .. för det prassla och så ser jag att en sak inte ligger där den låg förut ... mmmm kul ! Verkligen vad jag behöver ! Detta kommer bli en låååång natt för mig .. faan !
 
När jag ändå är vaken och lite halv trött kan jag ju passa på att läsa min bok .. har ju inget annat för mig så . Men innan ska jag berätta lite kort om vad jag har gjort idag .
 
Först kom min efterlängtade Hanna hit ! Har inte träffat henne på jättelänge . Så hon kom hit och bytte kläder , sen åkte vi in till stan och satte oss på Steves (ett café) och käka lite mat och snacka massa skit och skratta massor som vanligt . Sen efter maten vart det en varm choklad med grädde och marsmallows ! :) Görrit ! Och min underbara söta Hanna va så snäll och bjöd mig på allt idag . Tack sötnos för det ♥
 
Senare på kvällen åkte jag hem till Elin och chilla lite där . Trevligt , vart lite skratt där med haha ! Och sen åkte jag hem och la mig i sängen och kolla på tv .
 
Och nu är jag här .. haha ! Ajja , försöka glömma bort att det spökar i rummet och försöka sova kanske ? Orkar inte läsa min bok .. har ont i huvudet . Och ni vet vad dom säger , om det är aktivitet i rummet får man oftats huvudvärk .. kul .... kul ......
 
God natt !
Trevlig Halloween förresten ;) buuuuuuuuh !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0