Nu jävlar ska det ske förändringar !

Jag är sååå trött på att må dåligt över mig själv .

För nått år sen mådde jag såååå dåligt över mig själv .. jag grät och kunde knappt kolla mig själv i spegeln . Det var fruktansvärt ! Men för några månader sen så fick jag världes självförtroende och sket i vad folk tyckte och tänkte om mig .

Men nu så är jag tillbaka till ruta 1 igen .. jag tycker inte om att se mig själv i spegeln .... jag mår dåligt över mig själv och jag tycker inte om mig själv . Men jag skiter ändå i vad folk tycker och tänker om mig ! Och grejen är , mina nära och kära säger att jag är vacker så som jag ser ut nu . Men det spelar ingen roll om vad dom säger ..! För jag trivs ändå inte med mig själv , jag vill inte se ut såhär ! Men jag vill inte vara pinnsmal eller eller se ut som nån jävla sticka ! Man ska va lite mullig ! Så äre bara !

Så nu ska jag verkligen ta tag i mitt liv och börja träna , motionera och äta bättre ! Jag har sagt det sååå många gånger förut ! Men jag känner verkligen att jag MÅSTE göra någonting åt det ! Det är bara jag som KAN göra något åt mig själv , ingen annan bara jag ! Så nu jävlar ska jag verkligen börja ändra på mig !

Mitt mål är att gå ner iallafall 20 kg just nu . Sen kanske det blir mer . Men jag sätter 20 kg som mitt MÅL ! Och varje vecka ska jag skriva hur mycket jag har gått ner i vikt och hur min träning och kost går .

JAG MÅSTE GÖRA NÅGOT ÅT DETHÄR !
Jag vill inte må så som jag gör just nu ..


I CAN DO THIS !

Be strong and follow your dreams ! Never give up !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0