Love .. love ... love .....

Jag får panik på allt som har med kärlek att göra . Ska det vara så jävla svårt att hitta den rätta lixom ? Ska det vara så sjukt jävla svårt att hitta en kille som älskar mig för den jag är ? Varför måste nästan alla killar som man hittar vara ute efter sex och sen aldrig höra av sig igen ??

Om man är på krogen , så brukar man ju hitta nån kille att dansa och pussas lite med .. Man byter nummer och nästa dag så hör tjejen av sig till killen och får inget svar . Det går några dagar till och man smsar igen och får inget svar . Jag menar , VARFÖR ÄR NI SÅ JÄVLA FEGA FÖR !? Vad är ni är så rädda för !?!?

Och det värsta är ju när man hittar en kille och så säger han: "Nej men vi håller dethär hemligt" Jahaa så du skämms över mig alltså ? Eller så har du redan en flickvän och var bara ute efter sex ..? Vad äre för fel på er !?!? Visst endel tjejer kan oxå vara så och vara ute efter en sak och sen aldrig mer höra av sig . Det är inte bara killar som håller på .

Men jag menar vad hände med romantiken ? Vad hände med kärleken ?? Vart har kärleken tagit vägen ? Vart har romantiken tagit vägen ? Trodde de flesta ville ha någon som man kommer hem till och som man pussar och myser med ..? Någon som man kan dela allt med och någon som man är stolt över och som man kan visa upp för alla och tänka "Han/Hon är min, bara min och jag älskar honom/henne så mycket!"

Jävla skit ! Blir så förbannad på skiten ! Är så trött på att livet måsta handla om kärlek oxå .. Man kan ju inte leva utan kärlek .. kärlek är det bästa som finns i hela världen ! Det kan göra ont som faan ibland och då vill man inte gå igenom samma skit igen .

Men när det gör som ondast .. ska man bara tänka tillbaka på de underbara studerna som man hade tillsammans med den personen. Och tänka "Jag kommer hitta en kille/tjej som älskar mig för den jag är och som jag kommer spendera resten av mitt liv med, det kommer att hända mig" Man får aldrig ge upp , ALDRIG ! Oavsett hur sårad man är , oavsett hur jobbigt man tycker att livet är . MAN SKA ALDRIG GE UPP ! Så ge aldrig upp !

Jag lät han in , lät han ta
Lät mig tro vad han än sa
Jag lät det gå , sväva på moln
Tills han slet mig i stycket och spotta på mina sår
Men jag kommer ALDRIG låta dig få se mig svag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0