Dagens

Dagens humör: Trött och irriterad!
Dagens mående: Ont i magen!
Dagens borde: Sovaaa!
Dagens frisyr: Utsläppt och platt, har även satt upp det lite på sidan
Dagens smink: Hela kitet ;)
Dagens klädsel: Leggings och en tunika
Dagens planer: Träffa Talin och fika med henne
Dagens materiella vill ha: Ny tunika
Dagens längtan: Vovven ♥
Dagens fundering: Varför får jag inte något jävla jobb för ??
Dagens tråkigaste: Att vara på mötet som jag är på nu
Dagens låt: Äckligt heter låten
Dagens tv-program: Desperate Housewifes som är ikväll!
Sammanfattning av dagen än så länge: Tråkigt ! Förutom när jag lunchade med Ida ♥


Ungefär så ser jag ut idag . Iallafall med håret ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0