Dag 01 - En vanlig dag hemma hos mig

En vanligt dag hemma hos mig.. jaa . Jag brukar väl gå upp och käka frukost och kolla tv . Sen börjar jag göra mig iordning om jag ska göra nått. Annars så brukar jag sätta på datorn och kolla runt lite eller kolla på film eller något liknande. Alla där hemma jobbar ju på mån-fre så jag är ju ensam hemma. Men just nu har jag ju börjat gå på jobbcoaching .. Så blir att gå upp, hoppa i duschen, fixa sig, ta bussen och sitta här där jag är nu i 6 timmar. Sen när jag kommer hem sätter jag på en film eller hittar på något annat för att sysselsätta mig.

Sen när familjen kommer hem äter vi mat, pratar, kollar tv och sen går vi och sover .. haha ! :P Det var spännande va ? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0