Cant Cry Hard Enough For You To Hear Me Now

I'm gonna live my life like every day is the last.
Without a simple goodbye, it all goes by so fast.
Now that you're gone.. I can't cry hard enough,
no I can't cry hard enough for you to hear me now.
Gotta open my eyes, and see for the first time
I've let go of you like a child letting go of his kite.

There it goes, up in the sky.
There it goes, beyond the clouds.
But no reason why, I can't cry hard enough.
I can't cry hard enough for you to hear me now.

And i look back in vain, see you standing there
when all that remains is an empty chair.
And now that you're gone, I can't cry hard enough.
No I can't cry hard enough for you to hear me now.

There it goes, up in the sky.
There it goes, beyond the clouds.
But no reason why, I can't cry hard enough.
I can't cry hard enough,
for you to hear me now..


Milos födelsedag + att han ligger på mina skolböcker haha ! Gjorde
han jämt när jag skulle plugga ! Hihi så det vart att klappa på
honom istället ♥

Att ligga i lillmattes säng just där var nästan det bästa som fanns ♥

Ligga hos lillmatte var oxå det bästa som fanns ♥

Som sagt .. mysisar han och jag . Han var verkligen som min bäbis ♥
Det är därför jag kallar honom för bäbis! Det gjorde jag jämt och
självklart fatta han att det var honom jag mena ♥

Ute och gå i snön ♥

Lillebrorsan Soda och Milo ♥

Lillebrorsan Soda och Milo ♥

Soda och Milo ligger med sina söta små huvud i mitt knä ♥

Skönt att ha en kudde att ha huvudet på så man kommer upp med
huvudet och så man kan se precis allt och alla ♥


♥ Bästa kompisen Ricco och Milo såklart ♥ Vila i frid älsklingar ♥
Vila i frid Rasmus oxå ♥ Ni är så saknade ♥

Där är han i hans mattes famn och bara myser ♥

"Skönt att gå en promenad i solen, men usch så skitig jag vart om
mina tassar" ♥

"Jag måste bara ligga här nu när lillmatte ska bädda :)" ♥

Jag och bäbis ute på långpromis ♥

Bäbis ♥ Älskar denna bild på honom ♥

"Här ligger jag skönt ihoptryckt i lillmattes knä" ♥

Detta var hans plats! Där låg han alltid ♥

Åh så söt hans nos är ! Önska jag kunde pussa på den massa :'( ♥

Alltid vi två som kunde ligga såhär, han kunde inte ligga stilla hos
någon annan .. bara hos mig och det var så mysigt ! ♥ Saknar det ..

"Skönt att någon kliar magen medans man halvsover !" ♥

Som sagt var , det var han och jag som kunde gosa ♥ Jag kommer
ihåg den dagen så mycket .. inte många veckor efter så somnade
han in .. :'( :'( ♥

"Titta så söt jag är :D" ♥

"Skönt att ligga hos lillmatte halvt på rygg så att hon kan klia min
mage hela tiden och gosa med mig" ♥

Här tyckte han om att ligga . I lillmattes säng
och lite halvt på täcket ! ♥

"Ser inte ni att jag vill att ni ska klia min mage?
Hallå, gummibenet är ju uppe" ♥

Han tyckte det var så gosigt att ha massa
kuddar att gosa in sig i ♥

Hans favvo hund som är tillsammans med
Milo uppe i himlen nu ♥ Den busar han
säkert massa med ♥

Gosegos ♥

Gosigos ♥

Det var så mysigt när han låg såhär hos mig ♥

Här fick han jämt ligga när jag skulle plugga.
Mitt på bordet i sin sköna "korg" ♥

Världens bästa ! Såhär gosa vi väldigt ofta! ♥
Det var det bästa som fanns ! ♥

Den sista bilden som jag hann ta på min bäbis
innan han vart sjuk .. :'( ♥

Här var Milo väldigt långhårig! Han var som
ett lejon ! Men det var så gosigt att gosa in
sig hos honom ♥ Detta togs för 7 år sedan,
då var jag 12/13 år ungefär ♥

Här är vi ute på skön promenad ♥

Ett kort på när han var långhårig och sov
som en stock på rygg! Haha sötnos ♥

Här är en glad bild på världens underbaraste
och världen snällaste vovve ! ♥

♥ Du är så saknad hjärtat ! ♥
♥ Jag älskar dig ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0