My life

Åhhh herregud vet inte vart jag ska börja ens .. har så mkt inom mig som jag bara vill få ut . Men ändå vill jag inte att vilket folk som helst ska veta eller läsa om det .. men behöver VERKLIGEN få ut det ur mig ! Orkar inte prata med någon om det heller .. blir bara jobbigt och så kommer jag börja tjuta och det pallar jag faan inte med ..
 
Men jag har haft det ganska jobbigt ett bra tag nu .. har mått dåligt över mig själv och känns som om jag bara gör alla besvikna hela tiden . Men håller på att försöka tänka positivt och inte må dåligt hela tiden och tänka negativt . Har egentligen mer som jag vill få ut .. det där är bara 1 sak av 100 000 saker .......
 
Jag festar typ varje dag, eller dag och dag men helg iaf, nu för tiden med ! Haha , det bästa som finns bara supa sig full och sen dansa och träffa massa nytt folk ! Asa kul ! ;)
 
(Och nu kom låten My heart will go on.. grattis till mig säger jag bara , som om jag inte är redan deppad haha)
 
Iallafall , idag åkte jag till min underbaraste vän Hanna ! Kände att det kunde vara skönt att komma bort , men ändå tänker man på allting ändå . Sjukt jävla stördande tycker jag ! Men vi har iallafall bara chillat idag .. lyssnat på musik och snackat massa skit och spelat Wii haha ! Härligt ♥ Just nu sover hon .. hon ska jobba imorron ! Så hon ska upp vid 5 tiden kanske ! Medans jag får sova kvar i sköna sängen :D hihi !
 
När hon kommer hem ska vi åka och handla lite mat och så .. sen ska vi nog bara chilla igen ! Det är så sjukt skönt ! Bara prata om allting ! ♥ Älskar dig stumpan ! ♥
 
Förstår bara inte varför det ska vara så jobbigt ibland .. Vad har jag gjort för att förtjäna detta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0