Mysdag ! ♥

Idag har man gått på bio med syster och Nora , 9 år , och sett Alvin och gänget 3 ! ♥ Dom är ju så jävla söta domdär ekorrarna :D Och jag älskar Theodore & Ellenor ! Haha dom är sååååå sööööta !! :D ♥♥ Och så heter ju den korta mulliga tjejen Ellenor ! Som mig ! Hihihi :D Fast jag stavas ju EllInor .. men ändå ! Haha tyckte jag var dulligt :D ! Hihihi ! Älskar dom filmerna så mycket !! :D

Sen bestämde Nora att vi skulle äta på Kebebbaren ! :) Så det gjorde vi ! Sen gick vi till bowlingen och börja bowla ! Gick skit för mig och Nora .. men gick bra för syster ! -__- xD När vi hade spelat klart åkte vi och lämnade Nora , och sen åkte vi hem .

När vi kom hem gjorde vi inte så mycket .. kolla tv typ och satt vid datorn . Jag ska snart kolla på THE VAMPIRE DIARIES !!! :D SOM HAR BÖRJAT IGEEEN !!!! :D WOOOHOOO !!! Har längtat som en jävla galning xD haha ! Så ska kolla på det innan jag ska sova , och när det är slut ska jag kolla på Joey ! :D Det är oxå braaa !

Imorron ska jag träffa Talin ! Vi ska ha filmkväll ! :) Kommer mer uppdatering om det imorgon . Kom på att jag hade "Smink-dagarna" kvar ju .. så får ta och sätta igång med det snart igen ju ! :P Hade några dagar kvar ! :P

Nae , VAMPIRE TIME ! ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0