Don't Just Say Godbye !

Hejsan ! Som sagt .. vet att jag suger på att uppdatera min blogg . Men har inte haft tid !

I torsdags var jag ju på bröllop ! :) Min kusin skulle gifta sig ! Och dom var så fiiina !! Riktigt fina ! Det kommer bilder någon annan dag när jag har tid .. Vi åt god mat och jag sjöng för alla på bröllopsfesten ! :) Sabina , bruden, börja gråta innan jag sjöng . Så min röst vart liite svajig i början för jag kände att jag oxå skulle börja gråta . Hehe ! Men det gick bättre mot slutet . Sen åt vi tårta och syster höll tal ! Massa tårar kom ! Men oxå skratt ! Sen var det dags för bröllopsparet att dansa sin första dans ! Då börja man gråta ännu mer , sen skulle bruden dansa med sin pappa . Och du grät man masssaaa ! Som sagt .. en hel del tårar kom den dagen ! Men massa skratt oxå ! Sen började vi alla dansa lite hehe . När det började närma sig sitt slut kom en limotaxi och hämtade bröllopsparet !! Hihi ! MYS , och de åkte sedan till hotellet för att spendera natten där som nygifta ! :D

Fredagen var ganska seg . Hehe , kan bero på att man var lite bakis dagen efter bröllopet . Fast jag blir sällan bakis faktiskt , jag blir bara seg ! Vilket är tur !! Haha ! Så det vart bara chillipill den dagen .

Igår , lördag , åkte jag hit där jag är nu . Hos min efterlängtade Hanna ! Vi har inte setts på jättelänge , så är helt underbart att få träffa henne igen !!! När jag kom hit satte vi oss vid datorn typ på direkten och började kolla på den nya serien "Once upon a time" som är såååååå braa !! Sen spela vi Wii och efter det kolla vi på serien igen ! Haha ! Vi spela oxå tyska spelet ! Det gick inte så bra för mig dock ... -__- ! Haha , men det var kul ! :)

Idag sov vi ganska länge .. vi åt frukost framför "Once upon a time" . Hehe ! Så nu har vi inga mer avsnitt att kolla pååå :( Blöö ! Haha ! Sen har vi spelat lite Mariokart och Hanna har kört Zumba medans jag låg i soffan och var helt död typ ! Hehe !

Nu får vi se vad vi ska hitta på för nått kul !

Puss sålänge ♥



Hanna & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0