Allt Och Ingenting !

Jaha .. det var ett tag sen man uppdaterade sin blogg . Är så dålig på detdär ! Och ändå gör jag inte så mycket om dagarna .. men har inte ork att blogga hela tiden . Men iallafall ..

I lördags åkte jag till Emilia och Livia ! Det vart bus och mys med Livia i några timmar . När Livia somna satt jag och Emilia och spela Wiii Super Mario ! Haha det är så kul , för vi kan inte sammarbeta ! Hahaha men det går väll ganska bra ändå ! Så vi käka lite görrit och spela det . Vart massa skitsnack oxå ! :P

I söndags så gick vi upp vid 8 tiden . Jag börja göra mig i ordning eftersom jag skulle hämta Talin . När jag var klar sa jag hejdå till Emilia och Livia och åkte för att hämta Talin ! Sedan bar det av till Linghem för att träffa Sandra ! Vi spela spel och åt god mat och skratta massa och prata massa ! Det var jättemysigt !! <3 Vi spelade Just Dance 3 till Wii ! Fasen så roligt det spelet är asså ! Ska jag köpa när jag får pengar!! ;) Haha ! Men det var jätteroligt att träffa Sandra igen ! Det var såååå länge sen !

Igår vart det jobb från 10-17 . När jag kom hem spelade jag och syster Wii Super Mario ! Haha :P Massa spelandet ! Men jävlar vad syster och jag blir osams ! Hahahahaha xD Men vi blir sams lika fort igen som tur är !! Hahahaha ! Puss på det <3

Idag har jag tränat och badat i Simhallen med Talin ! Var jätteroligt ! :D Det var så länge sen jag badade i simhallen ! Så det var riktigt roligt faktiskt ! :D Just nu kollar jag på Förhäxad för typ sjuttioelfte gången ! Nej men typ för 6:e eller 7:e gången (A) Hihi !

Och imorron ska jag och syster till stan för att kolla runt lite ! :) Blir nog lunch oxå ! Mys !

Nahe .. om man ska fortsätta kolla på Förhäxad då ..? Men det vart lite uppdatering iallafall ! ;)
GOD NATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0