Tidsfördriv ..? Typ .. eller ?

Jaa .. jag har ju ändå inget roligt att göra just nu . Så kan ju lika gärna berätta lite om vad som har hänt dom närmaste dagarna .

Jag vart sjuk för några dagar sen .. vaknade av att jag mådde skit illa och hade jätteont i huvudet . Så kräktes den natten och kunde knappt sova . Jag skulle jobba egentligen dagen därpå , men jag tyckte inte det var en sån bra idé . Sen fick jag ont i halsen och vart tjock i halsen .. men illamåendet gick över . Hade fortfarande ont i huvudet dock . Ajja .. vart bättre i fredags iallafall !

Så Hanna kom hit då , så satt vi och spela lite Wii och Giutarr Hero m.m. ! :) Roligt , haha ! Vi skratta åt typ allting och va dampa oss lite . Som vanligt ! Vi var vakna ganska länge !
Och i lördags partaja vi riktigt rejält !! Vi förfesta lite här hemma hon och jag . Vi laga mat , fixa oss , dansa , sjöng .. jaa :P drack ! Hahahaha ! Sen vare dags att ta bussen till stan ! ;) Vi gick först till La Scala .. men det var ganska dött .. så vi fortsatte till Pitch Black . Där vare oxå ganska dött . Det var ingen som dansa på dansgolvet . Så jag och Hanna inväntade en bra låt , tog våra drinkar och börja dansa på dansgolvet . Heeelt själva ! Sen kom det ju mer och mer som dansa .. men det tog ett bra tag innan det kom några ! Men lite folk vare där iallafall . + att luftkonditioneringen var ur funktion så vart ju pissvarmt ! Så man fick ju gå ut och ta luft hela tiden typ ! Men träffa roliga människor så hade svinkul iallafall ! Tack sötnos för kvällen/natten ! ♥

Kvällens låt vart ju då "Vart jag mig i världen vänder" - den är sååå grymt jävla asa bra ! Hahaha när vi var ute och skulle gå till Pitch Black sjöng jag den hela vägen :) Hihi tyckte jag var kul ! Och jag sjöng ju inte tyst heller lixom ! Och så kom denhär låten som går "Girl look at that body , girl look at that body , I work out" ! Hahaha , när den låten kom så såg jag en skitsnygg kille ! Och jag sjöng till Hanna "Giiirl look at thaaaaat body (tittar på killen)" hahaha tyckte vi båda var skitkul ! Hahahaha xD

Vi var la hemma vid 3 halv 4 på natten och käka kebab ! Sen somna vi båda två som två stockar !! Haha !

Men som tur är har hon och jag fått gåvan att inte bli bakis utan bara allmänt seg ! Så vi tog våra Colaburkar , hällde upp chips + dipp + godis och satte oss och kolla på massa disneyfilmer och andra filmer med ! :) Där vart hela söndagen gjord lixom !

Vi kolla oxå på Big Brother som börjat igen ! Haha vilka människor det finns ! Dendär jävla blonda bloggerskan asså ! Herreguuuud vilken störande människa !! Både jag och Hanna satt där som 2 frågehålkar lixom .. va faan gör hon i TV egentligen ?? Helt jävla Saikobob asså ! En dum blond bimbobrud är vad hon är ! Gaaaaah !

Ajja iallafall .. idag åkte Hanna hem . :( Så har inte gjort något speciellt överhuvudtaget . Gjorde några sminkningar på mig själv och resultatet blev såhär:


Klicka på bilden
Säg gärna vad ni tycker om min sminkning ! :)

Ajja .. så nu sitter jag och kollar på förhäxad .. som vanligt ! :P Och funderar på att ta nått att käka !

Imorron ska jag inte göra ett bajs heller . Får la se om det dyker upp nått kul !
God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0