Shopping !

Har haft en shopping dag idag med världens bästa Hanna ! ♥♥ Vi har haft det så jäävla roligt ! Garvat åt allt typ ! Hahahaha , vi har lyckats göra massa saker idag som vi bara har garvat åt !! Hahahahahaha fattar inte hur vi lyckas igentligen ! Men det är ju hon o jag så ! Hahahah då lyckas man med allt möjligt !!!

Jag har shoppat massa kul ! Men orkar inte lägga in nån bild på det idag . Blir kanske nån bild på det efter helgen . För har massa planer och sånt denna vecka ! ;)

Imorron ska jag till Emilia och sova över till fredag ! Så vi ska nörda Mario på Wii ! Och blir massa prat och skratt säkert ;) Som vanligt ! :) Hoppas det är skönt väder ute som det har varit idag så att man kan sitta på balkongen ! :D Mysmysmys ♥

På fredag kommer familjen Larsson och Åström hit ! Så vi ska ha helhelg med dom , alltså fre - sön ! SÅ MYS ♥


PUSS PÅ DAGEN IDAG !

Hanna du ska veta att du betyder så himla mycket för mig och jag älskar dig såå mycket ! Alltid vi ♥


Väldigt gammal bild på oss två ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0