Städning + fredagsmys

Idag har jag ägnat mig åt städning ! Håller fortfarande på men tog en kort paus. Mitt rum är iallafall snart klart ! Ska bara tvätta golvet o dammsuga. Sen har jag tvätt i tvättmaskinen o sen så ska jag städa badrummen .... O dammsuga resten av lägenheten ..... Åhhh så kul ! Not -__- men det går faan bra när man lyssnar på NRJ ;) bara bra låtar !!

Sen när jag har städat klart ska jag ta en lång skön dusch !! Längtar haha !
Sen vid 5 tiden kommer världens bästa Hanna hit o stannar under hela helgen ! Blir lite fredagsmys o sen blire utgång på lördag ;) kommer bli hur awsome som helst !! <3

Nae nu ska jag fortsätta städa !
Puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0