Sick .. / ♥

Jaa jag vet att jag är så jävla dålig på att uppdatera . Men det blir bara inte av . Ska försöka bli lite bättre på det . Köpte en iPhone igår ;) så jag kan ju ladda ner appen så kan jag ju blogga genom mobilen så kommer det kanske in lite mer inlägg ! Visst låter det bra ? ;)

Just nu är jag sjuk .. har varit förkyld och haft hosta i snart 3 veckor . Inte sådär jätteroligt . Och nu är jag förkyld, har hosta, huvudvärk, ont i halsen, och påväg att få öroninflammation ... allt på en gång bara.. JARÅÅ ! Det är ju så jäävla kul ..! Och lagom till helgen med .... jävla skit !


En bild som jag tagit med nya mobilen :) hihi

Måste oxå bara säga att jag saknar min underbara vovve så grymt mycket ! Och jag kan inte förstå att det snart har gått 6 månader sen han fick somna in ... :'(

Mattes bäbis!

Lillmatte saknar och älskar dig så sjukt mycket Milo ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0