Yesterday And Today !

Igår vart det att åka och handla med mamma lite . Vi handlade lite mat och gick in på Ikea och handla lite där med ! Allt detdär tog typ 4 - 5 timmar . Fast vi åkte ju till ett till ställe och handlade lite tabletter åt min mormor och så handlade vi åt mormor och farmor med . Och så skulle vi lämna sakerna till dom .. så det tog ett tag .

Men när vi äntligen var klara skjutsade mamma mig till kussen Emilia ! :D Vi hade jättemys ! Vi satt på balkongen och prata om allt mellan himmel och jord ! Helt underbart ! Älskar att sitta ute och mysa med lite chips och dricka och ha tända ljus medans man sitter och snackar om EXAKT allting ! Så jäkla underbart mysigt ! Hihi !

Idag vaknade Emilias dotter Livia (snart 1 år) vid halv 7, 7. Så jag gick och busa lite med na och lät Emilia sova ett tag till . Sen gav jag henne lite macka . Men hon åt bara 3 bitar typ ! Sen busa vi lite mer och väckte mamma Emilia :) Gosegos ! Livia somna vid 9 igen och vakna halv 11 då passade vi 2 på att sova med ! Haha ! (A)

Jaha , nu väntar jag på att min syster ska komma hem från Stockholm ! Saknar henne <3

(gammal bild!)

Längst upp till höger: Jag :)
Längst upp till vänster: Emilia
Längst ner till höger: Sabina (min andra kusse)
Längst ner till vänster: Therese (min underbara syster!)

Puss sålänge då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0