Wow !

Såg idag när jag vägde mig att jag har gått ner 1,5 kg på en endaste dag ! Det är riktigt bra ! Titt, det går att gå ner i vikt fast man inte tar massa jävla piller och äckliga drycker ! Det räcker att äta bättre ! Får se om jag har gått ner något mer imorron med :D Är så glad ! Endel kanske tänker , vaddå 1,5 kg är inte mkt ! Men det är mycket för mig !

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och fått lite information . O imorron ska jag träffa min Jobbcoach , får se vad han har att säga .. När jag var klar på ams så träffade jag Talin . Vi gick runt lite på stan och sedan käka vi lunch ! För mig blev det sallad och varmsmörgås med kyckling och annanas ! :) Görrit !

Sen gick vi till skolan , FAST JAG HAR TAGIT STUDENTEN , och hälsa på lite där . Blev depprimerad så vi gick därifrån ganska snabbt igen ! Hahaha ! 

Nu händer det inte allt för mycket . Får se om jag ska städa eller nått . Eller börja med Förhäxad-boxen ! Gjorde aldrig det igår ! Men vi får se !

Puss så länge <3



Storasyster och minijag :) Hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0