Skor & Helgen !

Blev skitkär i dessa skor ! Men de kostade 399:- så dom får tyvärr vänta tills jag får lön . Synd , för dom är så grymt jävla snygga ! Eller hur ??



Imorron ska mamma ut med några kompisar . Så hennes ena kompis (Helena) Man och Dotter kommer hit och umgås med oss och ska sova över . Helena, Hasse & Nora . Nora är snart 9 år gammal . Så blir att spela och leka massor med henne imorron . Lilla sötnosen <3

På lördagen ska jag fira mitt kusinbarn, Livia, som fyller 1 år ! :D Hihi , helt sjukt att det redan har gått 1 helt år ! Tiden går fort ! Sen senare på kvällen vet jag inte vad som händer . Får se om planerna ändras eller inte . Det märks ! ;)

Söndag blir det att åka upp till Åtvid och träffa min underbara Hannibanni ! Får se om jag åker på söndag eller måndag . Tror det blir söndag , skönt att komma bort lite ! Såfort man ser Hanna så blir allt bra igen ! Hon är den bästa som finns , hon är min syster från en annan mamma o pappa ! Haha ! Älskr dig sötnos ! <3

Så jag har liite planer iallafall !

Men nu blire film !
Puss sålänge <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar dig så mycket !! <3 <3

2011-09-17 @ 00:28:02
Postat av: Ellinor

Och jag dig <3

2011-09-17 @ 23:08:44
URL: http://elliiliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0