Mina drömmar !

Jag är så jävla trött på att det inte finns några jobb ! Asså det finns ju jobb , men det finns inget som intresserar mig . Jag vill jobba i en butik . Eller jobba som Make-Up artist , men hur enkelt är det lixom ? Om jag ska bli Make-Up artist måste jag gå på utbildning , och det kostar ju flera tusen kr . Och för att ha råd med det måste jag ha ett jobb . HUR ENKELT ÄR DET ATT FÖLJA SINA DRÖMMAR NÄR DET INTE FINNS NÅGRA JÄVLA JOBB ?

Min dröm är att först bli Make-Up artist och sedan bli Butikschef och starta ett eget . Jag vill flytta hemifrån och ha körkort . Men framförallt vill jag ha ett fast jobb där man tjänar bra . Men allt detdär får la vänta tills jag får ett bra jobb med bra lön . Och jag vill sååå gärna flytta hemifrån , det verkar som om att alla flyttar utom jag lixom . Vill oxå ha en egen lägenhet där man kan vara själv och göra vad man vill utan att ha några större krav .. meeen för att få en egen lägenhet måste man ha pengar . IGEN ! Trött på att livet ska handla om Pengar , Kärlek , Sex och Jobb ! Det är ju typ det ända livet handlar om .. blöö !

Vill bara få ett JOBB !


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att få ett bra jobb, måste man oftast ha haft endel jobb innan. Så tyvärr måste du nog jobba på ett ställe ett tag som "inte är din grej" tills du kan komma längre i livet... Det är inte bara att drömma, du måste försöka göra det verkligt oxå..

2011-09-26 @ 19:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0