I Won't Do It !

Idag skulle jag egentligen ha börjat dricka Modifast .. men jag drack inte upp den första jag tog till frukost och jag drack inte upp den jag skulle ha till lunch för jag tyckte det var så JÄÄÄVLA vidrigt och jag ville bara spy ! Jag mådde så jäääävla illa ! Fy faan , aldrig mer ! Det jag ska göra nu är att äta nyttigare och skita i läsken ! Jag som är colaberoende kommer säkert få problem med detta ! Men faan om jag inte klarar att äta nyttigare och skita i läsken så kommer jag inte klara ett bajs ! Så DETTA ÄR ETT MÅSTE att klara ! Annars kommer jag bara må dåligt ! Men fy faan vad äckliga Modifasten är ! Usch usch usch usch usch !! Bättre med nyttigare mat för min del !

Här är en bild på modifast:


Som sagt , bättre att äta vanlig mat och nyttigare än att dricka sånthärnt skit ! Aldrig mer säger jag bara ! Så jäkla vidrigt !
Är det någon som har testat detta ? Vad tycker ni ?

För mig blir det istället:
Frukost - Lingongrova med stekt ägg och stekt skinka (istf bacon) och gurka och tomat på ! Mummaa !
Lunch - En god sallad!
Middag - Beror på .. får se vad som lagas här hemma
En frukt lite senare på kvällen sen ;) Visst låter det godare än äckliga jävla drycker ? Tycker jag iallafall !

Nae nu ska jag nog ta och kolla på Förhäxad ! Har en hel box med alla 4 säsonger. Och i 1 säsong är det 8 skivor och på varje skiva är det 4 avsnitt . Haha , jag har kollat på boxen 3-4 gånger nu ! Och nu blire en gång till ! Hahaha !

Men god natt på er sålänge !
OM NI VILL GÅ NER I VIKT BÖRJA MOTIONERA MER OCH ÄT NYTTIGARE !
Ge er inte på konstiga dieter , piller eller drycker !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0