Everything I Do

Är så jäkla glad ! På 2 dagar har jag gått ner 2,5 kg ! Är sjukt jävla glad asså ! Hoppas det kommer fortsätta gå så bra och att jag kommer fortsätta med detta ! Men det känns verkligen som jag är på G ! Känns riktigt bra , tycker faan att magen har blivit lite mindre med ! Är sjukt glad !! Men på fredag blire nog liite fusk , ska ha vinkväll så det blir nog liiiite chips . Men jag köper nog Ungsbakade chips isånafall och äter bara lite ! Det funkar ju det med ;)

Idag har jag haft möte med min jobbcoach . Fick ta med mig min underbara lilla vovve dit med . Vi snackade lite om jobb och praktik och CV m.m. Mötet tog typ bara 10 min . Som tur var fick jag skjuts av min underbara storasyster ! Hon skulle ändå hämta mormor och följa med henne till ett ställe som låg i det området jag hade möte i ! Så det vart ju perfa ;) Efter det åkte vi hem till mormor och åt lite lunch . Blev en kebabsallad för min del , DOCK en cola Zero .. schhh ! :P Sen åkte vi hem . Jag la mig i sängen och kolla på förhäxad och sedan somnade jag i 2 timmar typ . Haha var liiite trött !

Just nu väntar jag på min vän Desirée (Desse) . Vi ska mysa med en film och snacka massa skit om allting . Tror vi båda behöver prata ut oss lite faktiskt .. men det blir bra vettni ! Nehe , ska ta och tända lite ljus och plocka undan lite här i mitt rum så vi kan sitta i soffan och kolla film .

Puss sålänge !

Älskar mitt hår där ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0