1-års kalas !

Idag har jag och familjen varit på 1-års kalas ! Livia fyller snart 1 år ! Helt sjukt vad tiden går fort . Kommer ihåg när jag och syster åkte upp till sjukhuset och kolla på snörpan när hon var någon dag gammal <3 Hon var så liiiiiten men nu är hon stora tjejen ! Ska lägga upp en bild på henne lite senare sen . Har inga bilder uppladdade nu , så vi tar det någon annan dag . Men min kusin Emilia som är mamma till Livia är en sån jävla bra mamma ! Hon tar hand om Livia som om hon har haft henne i hela sitt liv ! Älskar er två <3

Imorron ska jag dra till Åtvidaberg för att träffa Hanna ! <3 Ska vara borta enda tills torsdagen :) Skönt att komma bort lite faktiskt . Sen får vi se vad som händer i helgen . Är lite sugen på att gå ut och ta en drink .. men det är lixom 1 vecka kvar . Så vi får se !

Nu ska jag kolla på förhäxad iallafall ! Som vaaanligt !

Puss sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0