Någonting ..

Jag är inte så bra på att uppdatera har jag märkt . Men har inte haft tid idag och igår orka jag inte riktigt så la bara in en liten text .

Men idag har jag städat här hemma . Har kvar toaletterna och att damsuga . Men det pallade jag inte göra idag . Jag damma i 2 timmar sen var jag tvungen att ta vovven på en promenad , och sen gick luften ur . Så orkade inte ritkigt ta tag i det igen kände jag .

Idag vare ju FÖRSTA AVSNITTET AV SISTA SÄSONGEN AV DESPERATE HOUSEWIFES !! Älskar den serien asså ! Finns inget bättre , eller jo .. finns ju massa bra serier ! Men har längtat som ett as efter att DH skulle börja igen !! Spännande spännande ! För ni som inte kollar på det måste jag verkligen säga att ni borde kolla på DH , för det är så jäääkla bra !!

Imorron blir det att ta vovven på en promis . Sen senare blir det att åka in till stan för att träffa Hanna och luncha med henne och träffa henne innan hon åker till Egypten och lämnar mig här :( Buhuu ! Hoppas du får det roligt gumman <3 Sen lite senare på kvällen ska jag träffa Ida och gå på troligen på bio med henne . Vad vi ska se än vet vi inte :P Det märks !

Nu ska jag kolla på Horrible Bosses ! Det är många som säger att den inte är bra så ska se om jag tycker att den är bra .


Jag som blond .. var ett tag sen ! Tror jag ska färga tillbaka
till det blonda .. men vet inte . Det märks :P



Puss sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0