Look At Me !

Jag kan inte längre se mig själv i spegeln . Ansiktet går väll okej , men när jag ser kroppen mår jag så jävla dåligt så jag börjar tjuta ! Jag mår så himla dåligt över min kropp ! Och jag har gått upp mer i vikt nu med .. usch ! Vill bara ta tag i vikten och börja gå ner igen . Det gick så bra sist jag körde det . Gick ner lixom typ 3 kg på 5 dar ! Vill bara börja med det igen . Och ni tänker säkert , "Men gör det då , sitt inte här och tjut" ! Men det är inte så enkelt ! Jag är läskberoende , och det är inte enkelt att sluta helt och hållet ! Det är verkligen inte det , och sötsuget kommer hela tiden . Det är skitjobbigt !! Jag har hela mitt liv varit mullig . Men nu tycker jag inte att jag är mullig längre utan TJ*CK ! Tycker inte om det ordet egentligen .. men nu känner jag mig verkligen så .

Jag känner mig så himla äcklig när jag kollar på min kropp i spegeln ! Jag mår så dåligt över mig själv . Förut kunde jag få såna dagar där man kunde känna: "Faan så snygg jag är idag!" . Men inte nu längre .. har inte haft dom dagarna på typ 2-3 månader . När jag kollar på mig själv i spegeln börjar jag gråta . Mitt självförtronde ligger så långt ner i helvetet det kan komma asså . Och det blir ju inte bättre när man hör att man är tjock , fet , ful och äcklig . SLUTA HACKA PÅ MIG !! Och när man blir ledsen och deppig så blir det ju så att man tröstäter . Så är det iallafall för mig , endel är nog starkare än mig och verkligen tar tag i det . Men jag tröstäter för det får mig att känna mig bättre . Men när jag har tröstätit klart så vill jag bara spy upp allting , och så tänker jag: "Faan såhär ska jag inte göra ! Jag ska inte tröstäta ! TA TAG I DET FÖR IN I HELVETE" !

Så nu ska jag försöka ta tag i det igen . Jag vill inte känna mig såhär varje gång jag kollar på mig själv .
JAG SKA TA TAG I DET !!

Jag tycker inte att det är något fel med att vara mullig/tjock . Alla människor är lika mycket värda för det ! Men när man själv inte mår bra av det så ska man försöka ta tag i det . Man ska egentligen heller inte bry sig om vad folk tycker om en , men ALLA människor bryr sig om vad ALLA ANDRA tycker om en . Om man får blickar av någon när man kollar på kläder så äre som om dom blickarna säger: "Vad faan gör hon här ? Hon är för tjock för att ha domhär kläderna" eller när man kollar i spegeln på stan och fixar håret eller nått och får en blick . Det är som om den säger: "Sluta fixa dig du är tjock och ful iallafall" . Jag tycker att tjejer ska ha lite mer "kött" och inte vara pinsmala som pinnar . Jag tycker det är mycket snyggare att ha lite "kött" . Och nej jag har inget emot smala människor och nej jag är inte avundsjuk på er ! Det är bara så jag tycker .

Men jag ska iallafall ta tag i det på måndag !! Det måste faan bli bättre ! Jag måste bli bättre ! Mitt självförtroende ska bli bättre oxå ! Ingen förtjänar att må såhär ! INGEN ! Jag ska försöka ta tag i det iallafall .. JAG MÅSTE !!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar dig <3

2011-10-07 @ 18:19:00
Postat av: Elli

Och jag älskar dig sötnos <3

2011-10-08 @ 00:50:41
URL: http://elliiliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0