Falsk ?

Jag är tydligen falsk enligt en kompis till mig . Bara för att jag gick ut med en annan kompis på krogen så blev jag falsk ! Hmm ..? Okej ..?

Du kan kalla mig falsk om du vill . Du får tycka att jag är en dålig kompis ! Men innan du bestämmer dig för att jag är en falsk och dålig vän , ska du tänka på vad jag har gjort för dig ! Jag har alltid ställt upp för dig !! ALLTID !! Du kommer till mig när du har problem och jag finns där för dig . Men du säger att jag är FALSK för att jag gick ut på krogen med en annan kompis ?? Okej ...?

Jag är så jäääääävla besviken och arg och förbannad !!

Och till en annan kompis:
Du tror att jag inte litar på dig ? Vad är det för nått jävla skitsnack ? Jag har berättat ALLT för dig ! Verkligen ALLT !! Men du tror ändå att jag inte litar på dig för att jag sa "Lova" ?? Jag har sagt tusengånger om till dig att jag litar på dig ! Och att du är en utav mina närmsta vänner !? Men ändå tror du att jag inte litar på dig och så blir så jättesur på mig för det FAST jag säger att jag LITAR PÅ DIG !?!?!

Blir så besviken !! Du som inte litar på mig: Säg till mig när du tror på mig att jag litar på dig !
Och du som säger att jag är falsk: Som sagt , tänk på det innan du säger det och hör av dig till mig när du känner att jag inte är falsk längre .

TACK !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0