Älskade Milo <3

Igår, den 24 oktober , somnade våran underbara vovve in . Saknaden är så stor ! Det känns så tomt utan att höra bäbisens knorr , gnäll eller hans små tassar som går runt .. det känns så konstigt . Vill bara att han ska komma tillbaka ..! Det är så tomt ! Det känns som om man aldrig kommer kunna le igen . Jag är helt tom i huvudet . Jag orkar inte tänka , jag orkar inte göra någonting . När man gick upp idag och såg alla hans saker kom tårarna ! Min älskade Milo ! Saknaden är så jäkla stor ! Kommer aldrig glömma dig ! Du var inte vilken hund som helst ! Utan du var en familjemedlem , en bästa vän ! Du är och kommer alltid att finnas i mitt hjärta ! Det kommer inte gå en dag utan att jag tänker på dig min älskling ! Ingenting kommer kunne ersätta dig ! Du är den underbaraste som finns ! Du fanns jämt där när jag var själv hemma , du var jämt där när man var ledsen och kom och pussa bort tårarna . Du var JÄMT här ! Och nu är du inte här ! Jag bara väntar på att du ska komma runt ett hörn och att man ska få höra dina små tassar .. men det kommer man inte . ♥♥♥♥♥♥♥

Lillmatte kommer alltid att älska dig ! ALLTID ! Vila I Frid Min Älskade Lilla Hjärta ! ♥♥♥♥♥♥



När jag känner att jag har ork kommer jag berätta vad som hänt honom . Men orkar inte det just nu känner jag .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vila I Frid Min Lilla Ängel ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0