Stan med storasyster ♥

Idag har jag och syster kollat runt i stan lite . Jag köpte lite julklappar och sådär , men är låååångt ifrån färdig . Men det är en liten början iallafall ! För 1 år sen fick jag presentkort på sminkaffären Face Stockholm , så vi gick dit för att köpa nått roligt . Hade tänkt att köpa 2 fina ögonskuggor . Men det vart en skitbra corrector kit istället !



Hon som jobbade där visade vilken skillnad det vart efter att ha lagt detta på ansiktet . Och det var en stor skillnad faktiskt ! Så tyckte att den verka vara bra . Köpte oxå en jättebra pensel till den med .. allt gick på 400kr som jag fick på presentkortet . Inte lite billigt , eller hur ?? :P
Sen gick jag och syster och kolla lite på stan och tog en fika och satt o prata lite . Sen vare dags för mig att gå på teorilektion . Så min underbara syster skjutsade mig till körskolan ! :) Det var faktiskt intressant idag , vi pratade om mörkerkörning, stoppsträcka, vilt och trafikolyckor . Så det var intressant ! FY FAAN VAD JAG VILL HA MITT KÖRKORT !! Men snart äre dags att göra de 2 stora TESTEN ! Lääängtar som faan !!! Bara att plugga gärnet nu !

Imorron ska jag faktiskt jobba . Det var typ 4 månader sen jag jobbade, så man är ju lite ringrostig . Men det borde dom ju förstå faktiskt . Men blir att sitta i kassa mycket ! Rooooligt :D

Jaha, nehe .. vart ett litet längre inlägg än vad jag hade tänkt mig . Hehe . Ska nog ta och kolla på sista säsongen av Vänner nu . Eller några avsnitt på det iallafall . När jag har kollat klart på det ska jag börja kolla på Vampire Diarys ;) Me like ! :)

Puss sålänge ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0