Sjukt äckligt jävla ..

.. TRÖTT !! Jag är så jävla trött ! Jag har inte sovit ut på en hel vecka . Har gått upp vid 6-7 varje dag . Är jättejätte trött ! Jag hade körlektion idag och det gick inte alls bra ! Jag gjorde fel hela tiden , kändes som om man var på lektion 1 igen . Jag sa det till min körlärare: "Förlåt , men jag är så jäkla trött!" . Hon ba: "Jag förstod nästan att det var nått .. men jag visste inte vad.." . Hon vart inte arg eller nått utan hon var förstående !! Det var skönt det iallafall !

Allt känns så jättejobbigt oxå .. jag saknar min lilla vovve SÅ himmla mycket !! ♥ Och jag känner mig arg , förbannad och ledsen ! Det är så jobbigt ! Vill bara att allt ska vara bra ! Vill ha min hund tillbaka och jag vill att allt annat ska bli bra oxå ! Det känns som om att man aldrig kommer kunna gå vidare och det känns som om att ingenting kommer att bli bättre .. Orkar inte med det !!

Nu ska jag bara ta och kolla tv eller nått ..




♥ Min älskade lilla vovve ♥ Lillmatte älskar dig så mycket ! ♥ Och du är så saknad ! ♥
Vill bara pussa på din lurrviga nos och krama om dig ! Vill ha dina gosiga pussar ! ♥
Jag älskar dig mer än allt annat ! Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och mina
tankar ♥ Jag älskar dig bäbis ! Vår älskade lilla Milo ♥ 1999-2011 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0