Myskväll ! ♥

Hanna är ju hos mig och stannar tills söndag . Så igår var hon och Desse här hemma hos mig och vi tog en liten vinkväll med massa prat, skratt och även mongodans ! Haha ! Underbart ! ♥ Tack sötnosar för en härlig kväll med er två ♥ Ni är bäst !! ♥

Har precis kommit hem från en körlektion . Det gick väll bra tror jag .. inte alls långt kvar till uppkörningen och allt annat kul ..! Är liiiiite nervös faktiskt ! Men vem är inte det lixom , haha . O Hanna sover nu , ska jag med ta och göra en liten stund iallafall så jag orkar med kvällen ! Ikväll ska jag och Hanna ut och äta på Hamlet ! Vi ska äta plankstek och dricka lite gott till ! Sen blir det väll någon efterrätt tror jag .. Mummaaa !  Det blir även att spela lite biljard innan vi äter . Och efter att vi har ätit ska vi antagligen ut och dansa med ! Så kommer bli en toppenrolig kväll ! ♥♥

Imorron tror jag att jag , Hanna och min familj ska åka ut till Minneslunden där min älskade lilla vovve Milo ligger . Tända lite ljus där och kolla lite .. ♥♥ Min lilla bäbiiis ♥♥ Du är så saknad ♥♥


Här ligger han & jag och gosar ! ♥♥♥♥ Saknar närheten ♥♥♥♥



Om man kanske ska ta och sova lite då ?
Puss sålänge ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0