Booooring ...

HAR DU
Ett förhållande; Nej
En bästa vän;
Ja
Haft ett seriöst förhållande; Njaaaa
Dejtat en av dina bästa kompisar; Nej
Blivit kär vid första ögonkastet; Ja , kan man väll säga att jag har blivit nån gång . 
Fått ditt hjärta krossat; Har jag säkert fått .
Skrikit åt en lärare; Nope
Kysst någon och sedan ångrat dig; Nope
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; Tror faktiskt inte det ..  
Några smycken som kostat över 1000 kr; Nope !
Snusat; Nej !
Rökt; Jaa ..!

DAGENS
Klädsel; Leggins , linne och en lätt "tröja" över
Frisyr; Just nu en toffs
Låt; Someone Like You - Adele 
Drog; Coca Cola Zero är min drog varje dag :P
Saknad; Min underbara vovve Milo ♥
Sjuka; Förkyld
Köp; Cola Zero :P
Attityd; Trött och galen på ett bra sätt :P 

FÖRSTA

Vän; Min barndomsvän Desse som jag har känt ända sen vi låg i våra mammors magar :) Vi är fortfarande vänner !
Bil; Aaa men eller hur . Men familjens första bil var la en Volvo någonting ..
Kärlek; Robin hette han :) Vi var tillsammans när jag gick i 2-4 typ :)
Husdjur; Asså , sköldpaddor hade vi ju :P Men annars äre bäbisen Milo ♥
Semester; ?? Kommer inte ihåg
Jobb; Extrajobb på Hemköp Lucullus 
Köpta skivan; Smurfarna kanske när man var liten :P
Piercing; Öronen .
Konsert; Oj ..?
Fylla; Venne :P 

SENASTE

Personen som sms:ade dig; Hanna :)♥
Personen som ringde dig; Mamma ♥
Personen som du ringde; Pappa ♥
Alkoholdrycken; Vodka & Fanta Exotic
Bilfärd; Idag nyss :P
Gången du grät; Igår natt ..

SKULLE DU
Våga hoppa bungyjump; Nope haha !
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar; Asså .. inte om han har öööverdrivet massa tatueringar . Men beror på faktiskt .
Kalla dig själv lycklig; Ibland, ja !
Kunna gråta över en kille; Jaa !
Kunna springa 50mil; Såklart !! Haha vad tror ni själva ? :P hahaha NO WAY :P

VAD

Gör du just nu; Messar med Hanna ♥
Ska du göra imorrn; Plugga teori :) 
Är det för färg på dina byxor; Har leggins och dom är svarta ;)
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet; Ögonen


VAL

Solnedgång eller soluppgång; Solnedgång
Sommar eller vinter; Sommar och vinter .. faktiskt :P
Vilken ålder har varit bäst hittills; När man var liiiiten , allt var faan enklare då !
Sova på sida, mage eller rygg; Sida/mage :P
Kramar eller kyssar; - Kyssar och kramar ! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0