Blandade Känslor .. ♥

Har nu städat hela lägenheten .. bara liite kvar av dammsugningen . Men kände att jag ville ta en liten paus ! :) Efter städningen ska jag iallafall ta en dusch och börja fixa mig lite innan min underbara bästa vän Hanna kommer hit ! Hon ska vara kvar till söndag ! Mysigt ! ♥ Och på kvällen sen kommer Desse hit med , så ska vi tjejer laga lite god mat och bara prata och umgås med massa tända ljus och lite vin . :) Mysmysmys ♥ Fast det blir bara lite vin för min del . Har ju körlektion kl 8.00 imorron !! :D

Och på tal om körkort så har jag bokat in allting ! Så nu äre bara att klara allt med ! Ni får hålla tummarna åt mig . För känner verkligen att jag behöver något att se fram emot ..

Dessa dagar, sen min underbara lilla underbara vovve Milo har gått bort, har varit hur jobbiga som helst .. massa tårar och massa saknad och smärta . Igår skulle jag lägga mig ner på golvet för att gosa med Milo , men han var ju inte där . Herregud vad jag fick ont i magen och bröstet . Kändes verkligen som om mitt hjärta brast , om det nu går att brista mer .. Det är så jäävla jobbigt ! Man saknar närheten , man saknar att ta på hans päls, gosa och pussa massa på honom och lukta på honom :'( .. dethär är det jobbigaste som nånsin hänt mig faktiskt . Det är så hemskt ! Gråter nu när jag skriver detta . :'(

Jag vet att jag har sagt att jag ska skriva vad som hänt honom .. men jag gör inte det än . Gör det nån annan dag för jag känner att jag inte är redo att skriva/prata så mycket om det än .. :'(

Lillmatte Älskar Dig Så Mycket Min Bäbis ! ♥ Du Kommer Alltid Att Finnas I Mitt Hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0