A List

Jag tog en lista från min kusses blogg, Sabina!

Vad har du för TV-kanaler?
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,barnkanalen + några mer tror jag :P

Har du åkt moped någon gång?
Nopes

Har du busringt någon gång?
Haha såklart jag har!

Har du fått felparkeringsböter?
Har inte körkort .. ÄN ! ;)

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Haha skulle vara lite coolt att bungy-jumpa .. men jag vet inte riktigt .... läskigt ju!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Danmark, haha!

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Oj .. hmm .. har många favoriter , hihi . Svårt att välja jue !

Kan du alla orden i nationalsången?
Ja, nu kan jag det ! Haha ! Var ju tvungen att lära mig den till min student ! Haha !

Badkar eller duschkabin?
Dusch ! Men det är så jäkla skönt att ta ett bad i badkaret med ibland .. när man ska slappna av !

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Ojojojojoj .... Twilightfilmerna !! :D

Chips eller popcorn?
Chips !! :)

Vilken färg på läppstift använder du?
Har inget läppstift .. använder ba läppglans !

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin ! ;)

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Min bästa vän Hanna ! Vi åt på en restaurang som heter Hamlet! Vi åt plankstek, efterrätt och drack drinkar ;)

Favoritchoklad?
Mmmmmmm .... marabou ;)

När röstade du senast?
Har aldrig röstat ..

När åt du en hemodlad tomat sist?
Never ever !

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jaa ! På "sikta mot stjärnorna" som vi hade här när vi var små .. var det många som tävla och jag kom 2:a 2 år i rad ! Man sjunger och dansar ! Hihi , eller mimar :P

Klarar du att tanka själv?
Hahaha det borde jag ju göra .. annars äre illa :P

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nae , men mamma har beställt 2 DermaSeta åt mig och syster :)

Pepsi eller Coca Cola?
Antingen Pepsi Max , Cola eller Cola Zero !

Vad var det senaste du handlade?
Smink eller nått kanske ..

Har du kräkts offentligt?
Nej , faktiskt inte !

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jag vill tro på det .. men det verkar som om det bara är BULL-SHIT !

Kan man vara vän med sitt ex?

Ja.. beror på situationen då ..

När besökte du ett sjukhus senast?

När min mormor va sjuk tror jag ..

Hade du mycket hår som liten bebis?

Nae ! Haha , det såg ut som om jag var flintis bara för att jag hade så ljusa hårstrån !

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har automatiskt mobilsvar

Vad har du i din väska?
Plånbok, nycklar , busskort , smink ibland , hörlurar .. ja ?

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Kollar på TV eller sitter vid datorn , haha !

Vad är du tacksam för idag?
Jag är såå tacksam för min underbara familj ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0