♥ 1:a advent ♥

Idag är det den 1:a advent ! Mysigt , har äntligen fått tända ett ljus på min egna adventsljusstake som jag har fixat ! Mys mys mys ! ♥ Idag fyller min mormor år oxå ! Hon är 88 år nu !! :) Kära mormor ♥ Så vi har varit hos henne och ätit lite mat och kollat lite TV och pratat och så :) Mysigt det med ! ♥

Om 2 dagar fyller jag år ;) 19 bast ! O snart är man 20 bast ! Det går jäkligt fort ! Men vi tar 19 först .. ;) haha ! Det är helt sjukt var fort tiden går asså .. det går lite för fort ibland ..

Imorron så ska jag ha en Jag-dag ! Jag ska ta ett skumbad , peela mig , raka benen , ansiktsmask , skrubb , måla naglarna , inpackning i håret . Bara njuta helt enkelt ! ♥ Ska bli såå skönt !

Just nu kollar jag på Walking Dead på 11:an ! Det är riktigt bra faktiskt ! Sen efter det ska man nog faan försöka sova .. måste ställa om dygnet lite . Jag somnar vid 3 - 5 på natten och vaknar vid 1 - 2 på eftermiddagen .. :/ Inte sådär jättebra kanske ? Men det ska vi försöka ändra på !


Här är min fina andventsljusstake :) ♥


Kommentarer
Postat av: nivin

Nämen gud va fin den är!! :)

2011-11-28 @ 01:46:19
Postat av: Ellinor

Taaack :)

2011-11-29 @ 00:35:30
URL: http://elliiliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0