Upptäcksfärd !

Idag vaknade jag av att Hanna ringde till mig och ville ha lite sällskap medans hon var ute och gick :) ♥ Så vi pratade om lite alltmöjligt i 1 timme . Efter det tog jag tag i städanet .. så har dammat och dammsugit i mitt rum nu ! Så nu ser det ganska fräscht ut iallafall ! ;) Det är naaajs !!

Så tog precis en dusch .. och ska nu fixa mig . Jag och Talin ska på en liten upptäcksfärd :) haha eller vad man nu ska kalla det :P . Vi ska åka bilen och åka runt lite ! :) Iförrgår gjorde vi likadant :P Och då tog jag med Talin till olika ställen där hon aldrig har varit förut :P Hehe ! Så vi får se vad hon och jag hittar på för nått idag ! :)

Nehe om man ska fixa sig då !

Puss sålänge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0