Ingen Julkänsla

Jag har ingen julkänsla över huvudtaget i år !? Den finns verkligen inte ! Varje år längtar jag till julen , men i år är den verkligen borta ! Jag ska ta och ställa upp lite tomtar i mitt rum .. så kanske det hjälper julkänslan att komma fram lite . Men jag vet inte vad det är riktigt som gör såå att jag inte vill ha Jul .. kan ju vara att min älskade vovve gick bort och att det känns konstigt utan honom ..... :/ Men julen kommer ju ändå komma snart .. så det är la bara att njuta så mycket som det går .

Idag har jag iallafall storstädat mitt rum . Så nu är det rent och fint ! Det ända som saknas är lite julsaker .. men det ställer jag nog upp imorron . Eller om en liten stund om jag inte har nått att göra :P .

Sen har jag faktiskt hämtat mitt körkort idag ! :) Jag trodde att kortet skulle se fördjävligt ut , men det gjorde det faktiskt inte . Det vart helt okej ! Sen så skulle jag kolla hur min stora syster såg ut på sitt körkort .. och då jämförde jag hennes med mitt . OCH JÄVLAR VAD LIKA VI VAR/ÄR !? Helt sjukt asså ! Det såg ut som om det var samma person på kortet .. bara några år senare/tidigare ! Så nu fattar jag varför folk tar fel på mig och syster ! Vi är riktigt lika , bara det att vi inte vill erkänna det ! :P Haha !

Nae , nu ska jag ta och kolla på någon film .. imorron ska jag ta och torka köksluckor , duscha , plocka upp lite julsaker , fixa och trixa lite . Sen ska jag åka och hämta Desse :) Vi ska ha en liten myskväll med pizza och massa prat ! Ska bli mys !

Och på onsdag ska jag och syster åka och julshoppa klart allt ! Och det är myyyycket som jag har kvar ... blöö ! Haha men det ska bli mys att umgås med syster !!! :D


Puss och god natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0