Hemlig Blogg

Såg att min kusin hade skapat en hemlig ny blogg .. där det bara är vissa som kan läsa . Funderar på att göra detsamma faktiskt .. för där kan man ju skriva av sig lite . Så att inte ALLA ser utan bara dom som jag vill ska se . Lite skönare faktiskt .. Får se om jag ska sätta mig och fixa det nu när jag ändå inte har nått att göra .

Plus om jag fixar en sån blogg så får ni alla andra lite roligare saker att läsa en bara massa deppgrejer .. Så det blir nog en ny hemlig blogg om ett litet tag .. :) Kommer bli så skönt att skriva av sig lite faktiskt !

Men idag har jag varit på upptäcktsfärd med Talin ! Vi var först i stan och träffa Hanna och prata lite . :) ♥ MYS ! Sen skulle Hanna till Gina Tricot , så jag och Talin satte oss och käka kebab ! ;) MUMMAAAA !! Det var länge sen jag åt kebab faktiskt ! Sen tog vi bilen och åkte till Ikano och kolla lite där . Jag köpte ett svart linne på Gina , 99:- ! ;) Sen åkte vi runt lite mera ! Och tillslut bestämde vi oss för att tända ljus på kyrkogården hos våra nära och kära som gått bort .. Så vi åkte till min vovve och tände ett ljus ♥ . Och sedan till min farfar ♥ och till Talins farmor och tände ljus för dom ! :)

Nu sitter jag och uppdaterar min mobil .. och sen ska jag försöka göra en hemlig blogg :)


Puss sålänge ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia - mamma till Livia

SV: Kan du la fåååååå ;)

2011-12-29 @ 16:20:59
URL: http://emiigull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0