Dream ..

Hade en sån underbar dröm inatt .. låg kvar i sängen till klockan 14.00 typ och tänkte på drömmen . Jag vill så gärna att det ska vara så som jag drömde ...

Jag drömde om en kille .. och när jag har drömt om killar har jag inte sett ansiktena . Men inatt fick jag se ansiktet . Vart så glad ! Haha ! Sen när jag vakna så ville jag inte gå upp ur sängen . Ville vara kvar och drömma !! Men .. om den drömmen ska gå till uppfyllelse måste man ju göra nått åt det ! Men jag är föör feg ! :P Dumma mig !

Men drömmen hade inget med sex att göra så ni vet ! Den var bara underbar helt enkelt ..! :) För den människan är en sån underbar person ! Han är helt underbar !! :) But It Was Just A Dream .. tyvärr !

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och kollar runt lite på facebook och på andra bloggar .. Idag har det varit en känslig dag ... har kommit lite tårar lite då och då .. Massa blandade känslor inför julen och det . Förut har julen varit en utav mina favvo dagar ! Men i år vill jag verkligen inte ha jul ! Det kommer vara så tomt och konstigt .. :'( Men det är ju självklart jämt mysigt med jul . Men jag kommer knappt ihåg hur julen var innan Milo , våran hund som gick bort för ungefär 2 månader sen , somnade in .. vill inte fira jul utan glädjespridaren ! Han gick jämt till julgranen och tog ett paket som var till honom :P Han kände lukten av godis ! Haha ! Så vi la hans godis på vår byrå istället . Och när man skulle öppna paketen så ville han jämt hjälpa till ! Min lilla älskling ! <3

Därför tycker jag att det ska bli jobbigt med att fira julen i år .. + att det är då det var 2 månader sen han lämnade oss .. Men det kommer nog gå bra . Han kommer nog ändå finnas där .. fast han inte finns där på samma sätt som han alltid har gjort .

Usch nu vart det ledsamt igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0